אם נעצור לרגע ונביט על הסיסמה של כל עסק נגלה באופן הגיוני שהיא נמצאת בצמוד לשם העסק כל הזמן ולאורך כל שעות היום ולאורך ולרוחב כל הזמן הפרסומי שהעסק נמצא באמצעי הפרסום .היא נמצאית במקום האטרקטיבי ביותר והגלוי ביותר ליד המרכיב החזק ביותר המשפיע לא אחת על המכירות : שם העסק או המוצר.
ערכה אמור להיות גבוה ביותר מבחינת ההשפעה ויש לתת על כך את הדעת ובעזרת ההבנות המקצועיות ביותר כדי לא לפספס את פוטנציאל תרומתה האמיתית.ומהו משקל תרומתה האמיתית - ככל הננראה גבוה ביותר (על פי שיטת סיסמייל סיסמארט (C) 2007).
למעשה,שעה שמפרסם מוציא כסף (ורב מאד) על אמצעי פרסום רבים הרי ששמו נותר בכל המצבים עם סיסמה לידו בין אם חלשה ,בינונית - או מקסימלית (מכל סוג וסוג ובהתאם להבנת המרכיב).הבה נשאל את עצמנו - מדוע? האם משום שאנו לא יודעים כיצד לבנות אותה באופן המקצועי ביותר שישרת את המוצר או שהאם הדבר נעוץ בכך שעדיין לא הענקנו לכך את מלוא הרצינות המתבקשת מצידנו? הרי הסיסמה נמצאת ליד שם העסק! - מה יותר חשוב מכך למעשה?
אם "נתעורר" לרגע ונביט היטב על מלוא הדברים ולעומק , הרי שההיגיון מחייב את ההתקיימות של לפחות אחד מן הדברים הבאים:
אדם מביט קודם כל בשם המוצר/העסק - ולכן הוא קודם כל מביט בסיסמה. אם כן - חשיבותה אדירה מבחינה פרסומית.
אדם מביט בכל המודעה ולאחר מכן מביט בשם העסק כדי לזוכרו ואז- הסיסמה היא המקבעת את הרושם.אם כך,גם במקרה זה חשיבותה הינה עצומה.
אדם הנמצא במצב נפשי מסויים עשוי "להיפתח" ולעבור למצב נפשי אחר המאפשר קנייה (על ידי יצירת מצב רוח טוב למשל) עקב השפעתה של סיסמה.
ועוד ועוד (טכניקה מסווגת של ידע).
אם כן ,מהו הידע אשר ברשותינו כדי להצליח ולעשות עבור עצמנו את הסיסמה הטובה ביותר ומהם השיקולים ההכרחיים,התורמים והמקצועיים להרכבת סיסמה מנצחת? רצוי שנחשוב על כך במידה והיינו רוצים להיות הכי רציניים שאפשר בפרסום שקבענו.
האם סיסמה מופיעה סתם? (ייתכן וכך חשבנו).
האם סיסמה תתרום לנו משהו בוודאות? - ייתכן מאד ובהתאם למה שאנו מצפים ממנה.
כך או כך התחום הינו תחום חלוצי ומאורגן ונבדק בימים אלו על ידי שיטת סיסמארט- סיסמייל (C) 2007 ולעומקו.
אריק שני